Interneta veikala darba noteikumi

Latvijas Republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu starp interneta veikala īpašnieku un pircēju (MK noteikumi).

DISTANCES LĪGUMS

Šajā interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs, SIA SHOES CLUB, reģ.nr. LV40103996751, jur.adrese: Elizabetes iela 57/1, Rīga, Latvija, LV1050; info.baltakumode@inbox.lv +37120027127, no vienas puses, turpmāk saukts “Pārdevējs”, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta “Pircējs”, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Prece/pakalpojums - apavi, apģerbi, somas un citi aksesuāri.

Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.

Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.
Ja pasūtījumā ir vairākas Preces un tās netiek piegādātas vienlaicīgi, par to iepriekš brīdinot Klientu, tiek aprēķināta atsevišķa maksa par katru piegādi.
— Pircēja(-u) adrese
(*) Nevajadzīgo svītrot.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

Datu apstrāde
Jūsu personas dati, kurus mēs apstrādājam jebkuram konkrētam mērķim vai mērķiem, netiek uzglabāti ilgāk, nekā tas ir nepieciešams šim mērķim vai mērķiem. Jebkurā gadījumā tie tiek uzglabāti ne ilgāk kā
Dažkārt mēs nevaram precīzi norādīt, cik ilgi mēs glabāsim jūsu personas datus. Piemēram, piekļuves dati tiks saglabāti tik ilgi, cik tas nepieciešams īpašiem nolūkiem. Mēs esam tiesīgi glabāt jūsu personas datus, ja tas nepieciešams, lai izpildītu mums saistošu tiesisku pienākumu izpildei.
Ja jums radušies jautājumi par to, kā mēs aizsargājam jūsu privātumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info.baltakumode@inbox.lv
Mēs apstrādājam konta/pasūtījuma datus, Konta/pasūtījuma dati var iekļaut jūsu vārdu/ūzvārdu un e-pasta adresi, tālruņa numuru un citus datus, ko sniedzat reģistrējoties, kā arī jūsu pirkumu vēsturi. Šie dati tiek iegūti tieši no jums. Mēs apstrādājam konta datus mājaslapas darbības nodrošināšanai, lai spētu sniegt savus pakalpojumus, nodrošinot vietnes un pakalpojumu drošību un sazinoties ar jums. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir savstarpējā līguma izpilde un/vai līguma noslēgšana pēc jūsu lūguma, kā arī mūsu likumīgās intereses, proti, mūsu mājaslapas un pakalpojumu uzraudzība un uzlabošana.


Mēs varam apstrādāt jūsu personas datus, kā norādīts šajā paziņojumā, ja tas ir nepieciešams, lai izpildītu vai aizstāvētu tiesiskās prasības, neatkarīgi no tā, vai tās rodas tiesas, administratīvā vai citā ārpustiesas kārtībā. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir mūsu likumīgās intereses, proti, mūsu likumīgo tiesību, jūsu likumīgo tiesību un citu personu likumīgo tiesību aizsardzība un nodrošināšana.
Papildus īpašiem nolūkiem, atbilstoši kuriem mēs esam tiesīgi apstrādāt jūsu personas datus, kā tas minēts iepriekš, mēs esam tiesīgi apstrādāt jūsu personas datus arī tādos gadījumos, kad šāda apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu atbilstību mūsu tiesiskajam pienākumam.
  • Lai sniegtu mūsu partneru piegādātos pakalpojumus. Mēs izmantojam citus uzņēmumus, kas var iekļaut, bet neaprobežojas ar esošām vai turpmākām saistītām korporatīvām personām, lai sniegtu kopīgus pakalpojumus vai noteiktus pakalpojumus mums vai mūsu vārdā un palīdzētu mums vadīt mūsu komercdarbību. Ja ir jāpiegādā pakalpojums, ko veic mūsu trešās puses partneris, jūsu informācija var tikt pārsūtīta vai padarīta pieejama mūsu pieprasīto pakalpojumu sniedzošajam partnerim.
  • Lai ievērotu juridiskās prasības, sadarbotos ar tiesībsargājošām iestādēm, novērstu noziedzīgas darbības un aizsargātu SIA Shoes Club, jūsu un citu personu likumīgās tiesības. Ciktāl to skaidri neaizliedz piemērojamie likumi, mēs varam izpaust mūsu savākto personisko informāciju, nepaziņojot jums, ja mēs godprātīgi uzskatām, ka izpaušana ir atbilstoša, lai :(a) ievērotu jebkādu piemērojamo likumu, noteikumu, juridisko procesu vai īstenojamu valdības pieprasījumu; (b) sadarbotos ar tiesībsargājošajām iestādēm vai citām valdības iestādēm izmeklēšanas jomā (šādā gadījumā informāciju pieprasītājai tiesībsargājošajai iestādei vai valdības dienestam nav obligāti oficiāli jāiesniedz mums pavēste); (c) izmeklētu, novērstu vai veiktu pasākumus saistībā ar iespējamām noziedzīgām darbībām; (d) izpildītu līgumu; aizsargātu un aizstāvētu SIA Shoes Club, tā saistīto korporatīvo personu un to attiecīgo darbinieku, klientu un partneru, un aģentu, citu lietotāju un vispārējās sabiedrības tiesības vai īpašumu; vai (e) rīkotos situācijās, kurās pastāv apdraudējums jebkuras personas personiskai drošībai.

Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”

Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.

Piegādes noteikumi un nosacījumi

Klients, veicot preču pasūtījumu, var izvēlēties saņemšanas veidu

  1. Piegāde ar Omniva, DPD „Venipak” pakomātu starpniecību visā Latvijā:  4 €

  2. Piegāde uz Pārdevēja veikalu - bezmaksas

  3. Piegāde ar kurjeru - 5 €

Ar kurjeru un/vai pakomātu starpniecību preču piegāde tiek īstenota 3 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci un Klientam nosūtīts apstiprinājums uz e-pastu vai sms veidā, ka pasūtījums ir saņemts.

Preces saņemšana veikalā ir iespējamā 1 dienā pēc apmaksas saņemšanas un apstiprinājuma nosūtīšanas Klientam.

Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā Preču cenā. Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas Preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēloties piegādes vietu, sistēma norādīs precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas.

Pasūtījuma apmaksu Klients veic: ar bankas maksājumu karti. Klientam ir jāveic apmaksa  Pārdevējam 1 (vienas) darba dienas laikā.

Pārdevējs apņemas piegādāt Klientam Preces, ievērojot Preču aprakstos norādītos piegādes termiņus. Ja preču piegāde kavējas neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Preču piegādi.

Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.

Preču saņemšana Shoes Club Baltā Kumode veikalā (Elizabetes iela 57, Rīga, Latvija) - bezmaksas. Dāvanu kartes piegāde .PDF formātā - bezmaksas.

Atteikuma tiesības

Preču apmaiņa, atgriešana un labojumi tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu  (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 "Par distances līgumu".

Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli e-pastā info.baltakumode@inbox.lv

(Ja Jūs vēlaties atteikties no līguma, lūdzu aizpildiet šo paraugu un nosūtiet to mums)

Es/mēs (*) ar šo atsakāmies no noslēgtā līguma ar mani/mums (*) par šādu preču iegādi (*)/: — Pasūtīšanas datums (*)/saņemšanas datums (*)

— Pircēja(-u) vārds(-i), uzvārds(-i),

— Datums

Atteikuma tiesības nav attiecināmas uz līgumiem par tādu iepakotu preču iegādi, kuras veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, ja preču iepakojums pēc piegādes ir ticis atvēts.

Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā.

Strīdu risināšanas noteikumi

Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.

Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info.baltakumode@inbox.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Elizabetes iela 57, Rīga, LV1050. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja veicot darījumu. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriež __ kalendāru dienu laikā no Preces atgriešanas brīža. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt Preces un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par Preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.

Pārdevējs patur tiesības Klientam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja Prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

GARANTIJAS NOSACĪJUMI

Veikalos Shoes Club Baltā Kumode piedāvātajām precēm ir 2 gadu garantija. Lai apstiprinātu garantijas periodu un garantijas saistību izpildi, ir nepieciešams oriģinālais kases čeks vai garantijas talons.


Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi. Mēs rūpējamies par jūsu privātumu un personas datu drošību. Īstenojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, ar ko tiek atcelta Direktīva 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), mēs nodrošinām jums īpaši caurskatāmu un godīgu jūsu personas datu apstrādi.

PERSONĪGAS INFORMĀCIJAS APSTRĀDE


- konta dati tiks saglabāti ne ilgāk kā 3 (trīs) gadus pēc pēdējās pierakstīšanās kontā vai jūsu pēdējā pirkuma (atkarībā no tā, kurš datums ir vēlāk)

- darījumu dati tiks uzglabāti ne ilgāk kā 10 (desmit) gadus pēc pakalpojumu sniegšanas beigām;

- ziņojumapmaiņas dati tiks saglabāti ne ilgāk kā 3 (trīs) gadus pēc  jūsu pēdējā pirkuma (atkarībā no tā, kurš datums ir vēlāk);

- korespondences dati tiks saglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus pēc saziņas beigām.

Neskatoties uz citiem šīs sadaļas noteikumiem, esam tiesīgi uzglabāt jūsu personas datus, ja tas nepieciešams, lai izpildītu mums saistošus juridiskos pienākumus.

SIA Shoes Club apņemas aizsargāt un cienīt jūsu privātumu. Lūdzu, rūpīgi iepazīstieties ar šo paziņojumu par privātumu, lai jūs zinātu, kāpēc un kā mēs vācam jūsu datus un kā mēs tos izmantosim.

Kad apmeklēsiet mūsu vietni pirmo reizi, mēs lūgsim jums apstiprināt sīkdatņu izmantošanu atbilstoši šī paziņojuma noteikumiem.


Mēs apstrādājam informāciju, kas saistīta ar mūsu pakalpojumu sniegšanu mūsu tīmekļa vietnē. Darījuma dati var iekļaut jūsu kontaktinformāciju, bankas konta informāciju un informāciju par darījumu. Darījuma dati tiek apstrādāti, lai piegādātu preces un sniegtu pakalpojumus, kā arī saglabātu pareizu šo darījumu uzskaiti. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir savstarpējā līguma izpilde un/vai līguma noslēgšana pēc jūsu lūguma, kā arī mūsu likumīgās intereses, proti, pareiza mūsu mājaslapas un tirdzniecības administrēšana.

Mēs varam apstrādāt informāciju, ko jūs iesniedzat, lai parakstītos mūsu e-pasta ziņojumu un jaunumu saņemšanai . Ziņojumapmaiņas dati tiek apstrādāti, lai nosūtītu jums atbilstošos ziņojumus un jaunumus. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir jūsu piekrišana. Tāpat, ja mēs jau esam pārdevuši jums preces vai snieguši pakalpojumus mūsu mājaslapā un jums nav iebildumu, mēs varam apstrādāt ziņojumapmaiņas datus, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm, proti, lai uzturētu un uzlabotu attiecības ar klientiem.

Mēs varam apstrādāt informāciju saistībā ar jebkuru paziņojumu, ko jūs mums nosūtāt. Korespondences dati var iekļaut saziņas saturu un ar saziņu saistītos metadatus. Ja saziņa tiek uzsākta mūsu mājaslapas saziņas formās, mājaslapa ģenerēs ar korespondenci saistītos metadatus. Korespondences dati tiek apstrādāti, lai sazinātos ar jums un veiktu uzskaiti. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir mūsu likumīgās intereses, proti, pareiza mūsu mājaslapas un uzņēmējdarbības pārvaldība, vienotas un kvalitatīvas konsultāciju prakses nodrošināšana un domstarpību risināšana starp jums un mūsu darbiniekiem.

Mēs varam nodot jūsu informāciju trešām personām turpmāk minētajos gadījumos.



Регламент работы интернет-магазина

 

Законодательство Латвийской Республики предусматривает, что владелец интернет-магазина должен предусмотреть условия доставки и возврата товара, а также право на отказ. Под этими условиями понимается дистанционное соглашение между владельцем интернет-магазина и покупателем (MK noteikumi) .

ДИСТАНЦИОННОЕ СОГЛАШЕНИЕ

Продавец товаров, предлагаемых в этом Интернет-магазине, с одной стороны, именуемый в дальнейшем «Продавец», и лицо, размещающее заказ, именуемое в дальнейшем «Покупатель», с другой стороны, заключают следующее Соглашение:

Продавец обязуется продать и доставить товар Покупателю в соответствии с заказом Покупателя.

Порядок доставки и оплаты

Покупатель заказывает товары через этот веб-сайт с указанием типа и количества товаров. Покупатель имеет возможность оплатить товар с помощью платежных инструментов, встроенных в Интернет-магазин, или путем оплаты счёта, подготовленного Продавцом и отправленного Покупателю по электронной почте в соответствии с заказом. Счёт составляется в электронном виде и действует без подписи.

!!! Внимание! В настоящее время оплатить товар возможно только путём оплаты счёта. Для связи с магазином используйте, пожалуйста, электронную почту: 20027127@inbox.lv

Продавец обеспечивает отгрузку товара в течение 2 дней с момента получения оплаты за товар, согласовывая время и способ доставки с Покупателем. Сроки доставки товара до Покупателя зависят от выбранного способа доставки и определяются возможностями компании, осуществляющей доставку.

Стоимость доставки (посылочные автоматы Omniva или Post Office) - 5 EUR (с НДС 21%). Получение товара в магазине Shoes Club Baltā Kumode (Elizabetes iela 57, Rīga, Latvija) - бесплатно. Доставка подарочных карт – бесплатно.

Продавец освобождается от ответственности за нарушение сроков доставки товаров, если товары Покупателю не предоставляются или предоставляются несвоевременно по вине третьих лиц, не связанных с Продавцом и / или независимых от Продавца, либо по обстоятельствам, зависящим от Покупателя, либо по обстоятельствам непреодолимой силы.

Право отказа

Покупатель имеет право отказаться от товара в течение 14 календарных дней с момента получения, отправив письмо с отзывом Продавцу. По запросу Покупателя Продавец направляет Покупателю форму письма с отзывом по электронной почте.

Возврат товара Продавцу осуществляется по месту непосредственного нахождения Продавца: SIA "SHOES CLUB", Elizabetes iela 57, Rīga, Latvija, LV1050

При возврате товаров применяются обязательные требования: товар не был испорчен, или существенно не изменился его внешний вид, также он не использовался – все возвращаемые товары должны быть с аутентичными этикетками, защитными мешками и оригинальной упаковкой.

Возврат денег осуществлялся на банковский счет Покупателя, за исключением случаев, когда Покупатель и Продавец договариваются об ином.

Возврат денег Покупателю осуществляется в течение 14 (четырнадцати) календарных дней после того, как Продавцу было передано письмо с отзывом при условии получения Продавцом возвращаемого товара. Если товар Покупателем не возвращен Продавцу в течение 14 календарных дней с момента получения Продавцом письма с отзывом, срок возврата денег рассчитывается со дня возврата товара Продавцу.

Все расходы, которые будут понесены в связи с возвратом товара надлежащего качества Продавцу, несет Покупатель.

Возврат товаров ненадлежащего качества производится согласно требований правовых актов Латвийской Республики.

Покупатель должен заплатить за расходы по доставке товара и расходы по возврату товара, а Продавец, убедившись, что товары возвращены по причине ненадлежащего качества, должен вернуть Покупателю понесенные им расходы по доставке и возврату товара.

ГАРАНТИЙНЫЕ УСЛОВИЯ

Товары, предлагаемые в магазинах Shoes Club Baltā Kumode, имеют гарантию 2 года. Для подтверждения срока гарантии и осуществления гарантийных обязательств необходимо наличие оригинала кассового чека или гарантийного талона.